dinsdag 1 januari 2013

week 4

Zo die feestdagen hebben we gehad, ik moet zeggen dat ik het toch wel mee vond vallen. Ik ben 0.7 kg afgevallen. Ja ik weet hoe het komt toch een glaasje rode wijn gehad met kerst, en met oud en nieuw 2 glaasjes bubbels. Verder heb ik met het eten me aan mijn lijst gehouden alleen het avondeten was wat later en duurde wat langer maar al met al valt het me niet tegen. Mijn lijf blijft veranderen ik zie het bijna per dag. Mijn darmen en stoelgang wil nog niet helemaal zoals ik zou willen. Maar ook dat word langzaam aan beter! Maar boven alles, wat voel ik me toch goed en dat word steeds beter. In mrt moet ik weer bloed laten prikken voor mijn cholestorol en daar ben ik heel benieuwd naar. Maar ik heb wel 1 probleem, mijn kleding begint langzaam aan te groot te worden.... en stukken waarvan ik dacht die zullen nu wel passen... ook te groot haha wat heerlijk toch. Ik vind het verder met het eten allemaal goed te doen, geen honger hoe heerlijk is dat gewoon geen honger!!! Feestdagen voorbij ik ga er weer vol tegenaan, nu het ook in mijn werk weer normale drukte is ga ik ook weer lekker hardlopen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten