maandag 24 december 2012

op naar week 3

Zo we gaan beginnen aan week 3. Zie hierboven de resultaten van de afgelopen week gaaf toch. Ik ben blij en lekker zo door. Vanaf morgen mag ik weer wat vetten gaan gebruiken, dat zal lekker zijn!!!! En wat komt dat goed uit voor eerste kersdag! Ondanks de mega kerstdrukte in mijn nagelsalon toch dagelijks een kwartiertje eerder opgestaan om mijn eten voor te bereiden voor de dagen en dat gaat prima. Alleen mijn darmen werken niet zo goed mee, maar waarschijnlijk zal dat bij het toevoegen van vetten de komende week wel weer beter gaan. En het beste van alle GEEN HONGER!!!!! Even overlegd afgelopen week met linda of ik wat fruit door de havermout met soja mag doen want het smaakt echt naar niks. En dat mag dus heerlijk ook weer!!! Nou ik ga als een bikkel de kerstdagen in en ga me lekker aan mijn voedingsplan houden. Als ik zo door ga kan ik lekker snel de volgende fase in. Ga komende week weer wat sporten eens kijken hoe dat gaat. Fijne dagen voor al die dit leest!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten