vrijdag 14 december 2012

Week 1 halverwege

Week 1 halverwege en kijk eens naar mijn lijst, verbaasd dat was ik. Ja zei liesbeth dat zei ik toch! Maar ja Liesbeth dat zeggen ze allemaal, maar bij jullie klopt het ook!!! En ik dacht tja das vocht maar ik kan mijn riem al weer bijna in het oude gaatje doen!!! De eerste twee rijstdagen vielen echt zoveel mee, en ook hier dacht ik tja ik ga honger krijgen maar echt niet. Ja tegen de tijd dat je weer mag eten kreeg ik trek. Maar dat is niet erg. En nu is het een kwestie van naar je lijst kijken en lekkere recepten maken. De eerste dag van de strenge fase was ik vergeten havermout te halen, maar als je twee dagen zilvervlies hebt gegeten dan smaken geroosterde pitten met bloemkool ook heerlijk hahaha. Een cracker met gestoomde kip avocado en witlof nou ja je zou er zo gezegd niet warm voor lopen maar ooh wat was dat lekker vanmiddag!! Mijn bonen staan nu te pruttelen ik ga eens kijken wat voor heerlijks ik daar mee kan maken! Op mijn meetlijst staan borstomvan- kuit en bovenarmomvang toegevoed dit heb ik zo met Liesbeth afgesproken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten