maandag 17 december 2012

week 2

Vanaf nu ga ik maandag als mijn weeg/meet moment houden. Heb mijn schema een beetje aangepas ivm meerdere meet punten!! Het weekend had ik een etentje waar ik niet onderuit kon, mijn hoofd gebroken over hoe het kon.... Gewoon het restaurant gebeld even overlegd en mijn voedingslijsten gemaild. Heb wel iets meer en wat later gegeten dan de bedoeling, maar het resultaat heeft er niet onder geleden. Geen wijntjes gedronken maar lekker even aan het glas van mijn man gesnoven haha! Phoe zeg de eerste week 3!!! kilo afgevallen en de nodige cm. Het lijkt wel een wonder?!?! Nog nooit zon verbluffend resultaat gehad, en wat voel ik me goed geweldig. En last but not least, ik heb vandaag mijn menstruatie gekregen en geen centje pijn terwijl ik normaal flinke buikkrampen heb en rugpijn. Zie een beetje op tegen de feestdagen maar heb gezegd dat ik zelf voor mijn eten zorg! Dit gaat zo goed dat ik het vol moet houden!!! Hoe beter ik het vol houd hoe sneller op mijn gewicht! Het gaat goed!!! Ehm ik heb 4 weken geleden mijn kleding voor kerst gekocht, ....... hmm als ik er nog maar in pas als het maar niet te groot is :0)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten