zondag 9 december 2012

wie ben ik

Ik heb net mijn boodschappenlijstje gemaakt voor de komende week!!
Maar ik zal me even voorstellen,
Ik ben Angelique Mahler 37 jaar getrouwd, ik ben eigenaaresse van nagelsalon The Nail Corner in eindhoven.
Ik kreeg daar een klant die al bezig was met nederlandslank en werd zo gemotiveerd en dacht nou als dat bij mij niet gaat werken dan stop ik met alle gekke dieten voor eens en altijd.
Als het nu niet gaat lukken dan verbrand ik alle dieet boeken die ik in mijn kast heb staan, en ik kan je zeggen dat gaat nog een fikkie worden want ik heb er nog al wat.
Noem een dieet en ik heb het geprobeerd van alle repen en poeders tot Sonja en dr. Frank.




En allemaal lang genoeg volgehouden zodat je zou zeggen er moet toch wat af.
In het verleden heb ik succesen geboekt met Weight Watchers.
Maar daar krijg ik mijn laatste kilos niet mee af
en ik wil er nog wel wat kwijt.

Wat zou het toch heerlijk zijn als ik deze nieuwe voedingsaanpassingen kan toepassen en mij hele leven niet meer hoef te leuren en te zeuren met eten.

Morgen ga ik beginnen , heb veel commentaar gekregen "ga je nu starten net voor de feestdagen" zou je niet beter kunnen wachten tot na nieuwjaar
NEE!
Want we weten het allemaal smoesjes genoeg om niet te hoeven beginnen toch?!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten