maandag 7 januari 2013

Op 2 dagen na een maand bezig en op 0,1 kg 6 kg afgevallen zo dat gaat lekker al zeg ik het zelf. Ben zeer tevreden!! En ik ga zo nog even door. Afgelopen week met Linda gebeld en even besproken of het ernstig is als je niet aan 3 eetl. vet per dag komt want dat vergeet ik gewoon. Maar ben inmiddels doordat ik smorgens in mijn havermout 1 eetl. kokosolie doe wat erg lekker is vind ik weer een beetje meer op peil. Sávonds is niet zon probleem want dan bak ik mijn vlees of vis erin. Ook met het eten klaar maken word steeds makkelijker. De pittenmix bewaar ik meestal voor het weekend, afgelopen zondag had ik een 1/2 avocado gemixt met de pittenmix 1 cherrytomaatje erdoor en dan op je cracker daarop nog wat komkommer heeeeerlijk. Ik merk duidelijk dat ik een sterkere smaak krijg, mijn koffie was nog nooit zo heerlijk!! Ik beperk mijn koffie tot 3 kopjes per dag beschouw ze als mijn toetje dus na de maaltijden. Afgelopen zaterdag waren we bij vrienden had ik de eerste keer moeite, er waren bitterballen op tafel gezet oh en wat roken die heerlijk!!!!!! Maar nee ik heb het niet gedaan. Mijn eerste doel was om voor mijn vakantie (eind Januari) onder de 70 te zitten. En ik geloof dat dit gaat lukken!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten