maandag 14 januari 2013

5e week

Oooooh wat ben ik happy!!!! Ja kijk maar eens even op mijn meetlijst!!! De 6 is weer terug op de weegschaal goed he!!!!! Ik voel me geweldig! Afgelopen week werd mijn man 40 en we hadden een feestje, en weer is het me gelukt om niets te pakken, en te drinken ja spa rood. Haha spa rood is mijn weekenddrankje whoo hoo. Ik moet ook zeggen dat ik steeds minder moeite krijg om bijv. met zon verjaardag anderen lekkere dingen te zien eten. En laten we wel wezen, het is toch ook sonde om het daar weer mee in de soep te laten lopen!!! En wat slaap ik heerlijk sind ik met nederland slank bezig ben ik wist niet dat dat bestond! Ook heb/ had ik last van rusteloze benen en dan met name s'avonds/s'nachts en ook daar heb ik nauwlijks last meer van. Diverse malen heb ik mensen al uitgelegd wat mijn dieet inhoud en als ik me dan zelf hoor praten dan denk ik ja het klinkt eigenlijk heel ongeloofwaardig maar het is wel zo. Ik ben gewoon in 5 weken 7,1 kg afgevallen 7,1 das toch geweldig en ik voel me super. Heb meer energie als opsta (wat overigens ook minder moeilijk gaat) dan ben ik gewoon uitgerust!!!! Ik zit s'avonds niet uitgeblust op de bank! Mijn kleren zitten beter en beter, ik had op zolder een jasje liggen wat ik nooit heb gepast en nu past het bijna joehoe. Er bestaat niet zoiets als een wonder dieet maar dit komt toch aardig in de buurt! Mijn eerste doel is al bereikt om voor mijn vakantie onder de 70 kg te zitten, enne dan heb ook nog s een kleine 2 weken!!

1 opmerking:

  1. wauw heerlijk!! dat het zo goed gaat. Ik ga ook maar eens lezen wat jouw 'dieet'allemaal inhoud. Ik voel me zelf altijd heel goed bij meer eiwittten en minder koolhydraten en vogel dat zelf dan een beetje uit. Toen ik mijn blog begon gebruikte ik BEP(bewust eet patroon)gaat ook heel goed maar ik wil graag iets sneller(ha ha wie niet).Veel succes deze week en tot je volgende blog!

    BeantwoordenVerwijderen