maandag 4 maart 2013

week 10

Eigenlijk had ik gehoopt deze week te kunnen zeggen dat ik 65 of eronder zat maar helaas het is niet zo. Geen ramp we gaan gestaag door. Heb deze wee wel gezondigd, en dan bedoel ik ook goed! Ik heb 1 keer in de 3/4 maanden een gezellige bijeenkomst met oude schoolvriendinnen van de middelbare school, tja en daar hoort friet bij. En ja ik heb heerlijk een frietje met gegeten met mayonaise, en het was lekker en heb er van genoten!! Ik zag er wel de hele week tegenop, op een gegeven moment heb ik bij mezelf gedacht nu kan ik heel de week er zo tegenopzien, maar kan het beter accepteren doen en zorgen dat je ervan geniet, en daarna gewoon weer verder. Weet je het was best wel eng, raar he. Maar ik moet heel eerlijk zeggen ik heb er wel buikpijn van gehad, gewoon omdat mijn lichaam dat niet meer goed verdraagd. Nou genoeg gezeur over mijn frietje, het is gebeurd ik heb het gedaan en het was lekker. Ik ga weer lekker verder daar waar ik gebleven was. Ik wil even mijn kledingkast bespreken, die slinkt en en slinkt, ik wil nog even niet al te veel nieuwe kleding kopen omdat ik dan aan de gang kan blijven. Gisteren had ik een broek aan (gekocht voor de kerst toen moest ik de knoop nog open laten) en nu is ie gewoon te groot in mijn taille aan de benen. Ik doe truitjes aan die ik voorheen ergens onder droeg en die worden nu ook langzaam aan ook te groot. Heb een spijkerjasje altijd de klein geweest, maar ja hoeft niet dicht, en nu te groot..... Mijn man heeft gezegd als je de 60 hebt gehaald gaan we lekker shoppen! Lief he? Nog steeds blij met nederland slank! Volgende week moet ik bij de huisarts bloed laten prikken ivm mijn cholestorol, is/was te hoog ben benieuwd?! Met mijn plaspillen en hoge bloeddruk medicatie ben ik gestopt, nu mijn cholestorol nog omlaag. En wat kan ik toch slapen sinds ik met nederland slank bezig ben niet normaal maar wel heerlijk! Ik houd jullie op de hoogte tot volgende week!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten