maandag 25 februari 2013

Week 9

Bijna 65 kg. dat is voor mij weer een volgende mijlpaal zal ik maar zeggen. Het gaat goed ik voel me goed ik slaap goed zit beter in mijn vel denk niet meer de hele dag aan eten. Heerlijk toch. Alleen ik was afgelopen week de fotos aan het bekijken van de afgelopen weken en vroeg aan mijn man, zie ik er echt zo uit of zijn de fotos omdat ik er de zijkanten afknip een beetje bedrog. Nee!! zei hij echt zo zie je eruit. WAUW alleen het beeld wat ik op de foto of in de spiegel zie zit nog niet helemaal in mijn hoofd zal ik maar zeggen. Maar ook dat komt daar geloof ik in. Ook zie ik deze week in de cm weer grote veranderingen vooral rond buik en borst. Gisteren las ik op de blog van Els dat je iedere week dezelfde kleding aan moet doen, nu ga ik dat van de week wel ff doen (weet nog niet of ik een foto maak ;) ) Want ik verzuip in die kleding denk ik en die broek die zakt nu echt van mijn kontJE af! Ik hoor nu wel veel nu hou je toch op he nu is het genoeg er blijft niets van je over etc etc. NEE ik ga nog even door! Mijn bmi zit nu op 25,4 nog in het oranje al ik op 64.7 ben zit in het groen en ik wil naar de 60 dan zou ik blij zijn en mijn bmi ook haha. Ik merk wel dat het iets langzamer gaat qua kilo's maar nu begint mijn lijf ook weer echt te vormen. Mijn buik begint nu echt te slinken en dat begint het opvallendst net onder mijn borsten dus het zal van boven naar beneden gaan zakken hoop ik. 11,2 kg in 9 weken gemiddeld 1,2 kg per week goed toch gaaf ik ben blij en trots op mezelf, ook mijn man zegt dat bijna dagelijks. Als ik nu iets aan doe en vraag hem staat dit? zegt ie iedere keer ja dat hoef je niet meer te vragen alles staat je tegenwoordig. Maar daar ben ik het niet altijd mee eens hahaa. Zo op naar een nieuwe week we gaan er weer voor! Oh ja en mede bloggers kom op!!! ik lees wekelijks alle blogs maar er zijn maar weinig trouwe bloggers wat is een half uurtje per week om ff te updaten?? En we kunnen zo veel inspiratie van elkaar opdoen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten