woensdag 20 maart 2013

Weer een 1/2 kilo, het gaat iets langzamer nu maar voor een halve kilo in de week doe ik het!!wel weer 2 cm bij mijn taille weg. Maar ondanks dat ik op het meetlijstje niet veel verandering zie in de cm. zie ik het in de spiegel wel. Ik voel mijn botten nu ook iets meer ook wel grappig. Maar ik voel me geweldig, ik straal het uit want iedereen hoor ik het zeggen nog een paar kilo te gaan, ik heb in mei vakantie en dan wil ik op de 60 kilo zitten dat is een heel goed haalbaar doel. Een vriendin van mij is intussen in week 3 en daar gaat het ook zo goed mee ik ben ook zo blij voor haar!!! En ondertussen wisselen we recepten uit en geef ik haar tips als ze belt neem ik al op met "de hulplijn". Ik ga dit gevoel heel goed in mijn lijf printen want dit ga wil en moet ik voor de rest van mijn leven volhouden, lekker toch. De complimenten vliegen me om de oren dat ik is wel heel erg lekker. Afgelopen week vroeg een klant van de kapster (die ook bij ons in het beautygebouw zit waar ik mijn nagelsalon heb) of ik het wel was want ze moest 3 keer kijken. En vond dat ik er GEWELDIG uitzag. Heerlijk toch. Nog nooit heb ik op dit gewicht gezeten, ik zei het weekend nog tegen mijn man, ik heb dit gevoel nog nooit gehad maar langzaam begin ik een beetje trots te worden op mijn lichaam! See you next week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten