zondag 16 juni 2013

En daar zijn we weer!




Ja ben even uit de lucht geweest maar ben er weer.
Even genoten van eeen heeeeerlike vakantie in Italie.
Waar ik me voo 80% aan mijn eetplan heb gehouden, en ook in de vakantie om de dag gaan hardlopen.
Na de vakantie een kilo aangekomen en dat viel me neit tegen de afgelopen week veeeel verjaardagen gehad, komende week nog een en dn ga ik er weer keihard tegen aanwant ik wil naar de 56.
Momenteel weeg ik 62 maar komt dit door de verjaardagen of door het sporten ik probeer omde dag te sporten.
15 min kettlebell (krachttraining) en 15/20 min hardlopen tussen de 2/3 km pak ik dan.
Ik zie mijn lijf veranderen maar de weegschaal ook en dat wil ik niet!!!! En mn cm blijven wel hetzelfde.
Maar vorige week een broek gekocht, er lagen van de broek die ik leuk vond nog 2 maten 36 en 38 pas dan zei mijn man.
Tja nee zei ik die passen toch niet, maaaaaaaaaaaaar jawel maat 38 hiiiiiiihaaaaaaaa zat als gegoten.
Woensdag de verjaardag van mijn zus nog en dan ga ik weer knallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten