dinsdag 16 april 2013

week 16

OOh wauw dacht ik toen ik vanmorgen op de weegschaal stond 0,9 eraf nog 1,4 te gaan superrrrrr. Bij mij is het wel zo het zijn of de cm of de kilos die dalen. Maar dat geeft niet. Gaat nog steeds goed en als ik op de foto van deze week kijk moet ik wel zeggen ehm dat jasje is eigenlijk ook te groot. Van de week haalde ik de zomerjassen naar beneden maarre veel te groot jeetje, het heeft ook wel nadelen hoor dat gezonde leven haha. Afgelopen week ook weer begonnen met sporten, niet langer dan 30 min 3 keer per week is me geadviseerd hmmm kort maar goed we houden ons aan de regels. En man wat scheelt dat veel als je 15,6 kg minder mee heeft te sjouwen zeg daar schrok ik wel van. Komend weekend een uitje naar amsterdam met mijn zus en ik denk wel dat ik daar een wijntje zal drinken dus het word weer spannend volgende week de weegschaal. See you next week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten