dinsdag 2 april 2013

week 14

Hier zijn we weer deze week 0,8 kg kwijt, ook weer mooi nog 2,7 te gaan. Ik voel me fantastisch, alleen afgelopen week bloed laten prikken maar mijn cholestorol wil niet zakken ondanks de 14,3 kg die ik kwijt ben, dus waarsch. aan de medicatie daar krijg ik nog een telefoontje over. De pasen goed doorgekomen alleen en dat zullen we komende week op de weegschaal en de cm zien ik heb gisteren chinees gegeten, klein beetje soep en 1 eetlepel babi pangang en stukje kroepoek. Maar... het was heeeeeeerlijk. Verder geen bijzonderheden, voel me goed en wil dit voor de rest van mijn leven aanhouden dit eetpatroon, natuurlijk met hier en daar een zondiging maar dat maakt het weer aangenaam!!!!! ooh ja dat jasje wat ik op de foto aan heb hangt al 10 jaar in de kast ooit eens op de bonnefooi gekocht en nooit heeft het me gepast!! Nu wel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten